Bármilyen vállalkozásról is beszélünk, fontos a gyors kommunikáció az egységek között és ehhez átláthatóság szükséges. Egy éttermi rendszer pont evvel szolgál egy vendéglátóegység számára, ahol fontos a pontosság és a gyorsaság. Ha összekeverjük a rendeléseket vagy túl sokat kell várni az ételre, egy ideig biztos nem fognak hozzánk ellátogatni a vendégek. Ahhoz, hogy ne keverjenek össze semmit a pincérek vagy a konyhai dolgozók, egy jól és gyorsan kezelhető éttermi rendszerre van szükség, ahol minden egyből megtalálható. Sőt egy jól elkészített éttermi rendszer azzal a tulajdonsággal is bír, hogy nem csak a rendeléseket és a pénzmozgást követi, hanem alapanyagkészlet nyilvántartásra is képes. Hiszen ha elfogy nap közben egy alapanyag és este a vendég olyan ételt rendelt, amit el se tudnak készíteni, csak kellemetlenséget szül. A neuwebDESK egy online éttermi rendszer, mely kezelése könnyen megtanulható és gyorsan kezelhető. A konyha felé hangjelzéssel szól, hogy újabb rendelés érkezett és az annak előkészítéséhez szükséges alapanyagokat is nyilván tartja. Ha valami elfogyott, azonnal látható és a pincérek megfelelő kommunikációval kezelhetik a helyzetet a vendégek irányába. Így nem történik félreértés és kellemetlenség. Sőt, ez az online éttermi rendszer a pincérek és futárok felé is jelez, ha egy rendelés elkészült, így az étel még forrón kerülhet a vendég asztalára, vagy melegen veheti kézhez a rendelő házhozszállítást követően. Nem veszít senki időt, pörgős, gyors lehet a kiszolgálás és mindenki elégedetten, jól lakottan végezhet a vacsorával.